Love

Jag hörde den här låten på radio idag och den person som hoppade in i mitt huvud då var patrik. Hum, det är konstigt men det är väl så helt enklet, man ska vara glad för det som va och vara lycklig för den framtid man får se även om just den personen inte är vid ens sida längre. Bättre o ha älskat o förlorat än att inte ha älskat alls och jag har fortfarande (till o från) en bra vän vid min sida. jag har träffat många underbara personer som har gjort stort intrycka på mitt liv, en del bra, en del dåliga men dom gör alla en skillnad och man kan inte önska bort en del av sig själv när det e påverkat av alla runtomkring en. Hitta en ganska gullig ihop klippning av låten med, den e så söt.



Man ska inte vänta med att säga till någon om ens känslor, man vet aldrig när det kan vara försent, till alla mina underbara vänner, min familj och alla som är en del av mitt liv: jag älskar er alla!

Gör mig en tjänst, berätta för alla du älskar idag att du tänker på dem!

Pussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0