Nollning igång

Då va man hemma i gbg igen o det har hant så mycket så fort så men vet knappt vilken dag, vecka eller år det e. Det enda jagvet helt säkert just nu är att nollningen e igång o det e riktigt härliga gäng som börjar denna termin, många härliga människor och massa härliga faddrar =)

Satt på kungsporta platsen hela dagen ogår o  trosts en del regn så var det superkul. Efteråt vid 8 tiden så skulle folk hem för att sedan mötas upp på olika platser och ta oss alla till chalmers sedan vid 11 för mer party men jag kom inte längre än till min säng. Jag somnade fullt påklädd o fortfarande med linser i ögonen o en kurrande katt på magen så det va inge ide, jag vakna vid 12 o va bara o klä av sig o krypa ner igen, Ibland behöver man helt enkelt sova. Lovar o vara mera vaken på pubrundan på torsdag =)

Många härliga människor som sagt och jag ser fram emot o träffa alla igen på nästa aktivitet =)

Kramz på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0