Twilight

Jag är kär! Helt kär och det är så underbart att äntligen få se en bra film med sällskap som uppskattar somma sorts filmer som jag. Jag var på filmen twilight ikväll som är baserad på boken "om jag kunde drömma" och det var helt underbart! Jag satt och var kåt 50% av filmen, livrädd andra halvan och skrattade hela tiden + att jag var helt kär från första filmrutan till sista! Det var precis en sådan sorts film som jag behövde se för att få fly verkligheten lite och samtidigt få drömma mig bort lite =) Jag ser fram mot nästa del av boken som ska bli film men tyvärr får vi nog vänta iaf ett år på den men jag längar redan! Ska gå och köpa mig böckerna så fort jag har pengnar igen och ska läsa den under julen och bara försvinna bort i fantasin ett tag =) Underbart!

Kort sagt så kan jag verkligen rekomendera den, både boken och specielt filmen som var så *suck* helt underbar! Perfekta skådespelare och underbara effekter och humor! Trodde verkligen inte att det var rätt skådespelare till dessa roller, en från en tv serie, en som spelat mutat i x men och sen vår huvudroll som blev känd från harry potter, det trodde jag inte på först men nu gör jag det verkligen =) Helt helt helt underbar! Och måste ju säga att jag uppskattar verkligen att se 2 rimmar på en kille som verkligen kan bära upp en skjorta som denna =P *mums*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0