Rastlös

Suck, är på sånt där konstigt humör. Jag är rastlös men ändå inte. Jag vill gå o simma, vill ligga hemma o slappa, vill träffa folk, vill vara hemma, vill spela, gå till gymmet, åka någångstans....Men jag måste städa, måste diska, måste plugga och fixa med massor så det slutar medatt jag bara sitter här och gör ingeting men vill verkligen göra någonting.....suck. Det är inte bra när man är å detta humöret för lyckas man inte bestämma sig så sitter man bara och blir sur på sig själv för att man inte gör någonting.

Jag måste ta tag i disken...., måste ta mig upp o göra det. Sen bädda sängen och iaf dammsuga golvet innan jag går ut. Sen kan jag gå o simma, sen kan jag åka hem till någon o vara social....men då måste jag komma ur denna fotölj först......fasiken oxå.

Suck* dumma humör!

Jag ska upp! 5 min till *mummel*

Någonting, få mig att komma igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0