Why blogg?

Jag har haft mer o mer planer på o faktist lägga ner det här med bloggandet. Om jag ska vara ärlig så har jag nog inte varit med om nåt gott ut den. Visst, det e skönt o skriva av sig och få avreagera sig men en del saker ska helt enkelt inte lägga ut på en blogg och inte heller målas ut för alla. Nöjer mig med att skriva av mig på egna dokument på datorn eller på gammeldax sätt i en dagbok. Kanse skriver når inlägg då o då om jag känner för det men det e dax o lämna det här med bloggandet till den yngre generationen.

Nu tar vi saker muntligt eller skriftligt bara för mig själv. Varför ska jag ha en blogg när jag ändå inte skriver? jaj, skönt o skriva om bra saker ibland o det e det som jag kommer skriva om när jag väl skriver.

Kramz på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0