Snart dax att åka

Det känns som om jag alltid säger samma mening i början av varje inlägg nu men det har som vanligt varit v'äldigt mycket på senaste tiden. Nu är skolan nästan över, bara några sista arbeten som måste fixas och lämnas in, sen e det över för denna termin iaf. På onsdag åker jag till Dreamhack och träffar folket och sedan är det sex veckors jobb i Eskilstuna men jag kan då inte påstå att jag verkligen ser fram emot det. Jag avskyr verkligen den staden men det ska bli sista sommaren när jag åker ditt o jobbar. Till nästa sommar ska jag ha ett fast jobb och jag ska säga upp mig från prolog. Jag vill inte åka tillbaka och bara sitta och glo där återigen.

jag kommer sakna mitt gbg, tiger och allihopa som e kvar. Mamma har inte hört av sig så emma kommer få ta hand om Tiger. Hur ska jag klara mig nästan 8 veckor utan min kisse? Utan min lilla pälsboll som alltid gör mig på gott humör och kurrar på magen. När jag kommer tillbaka till gbg så e inte cleas kvar heller, han och thomas flyttar till lindholmen och emma flyttar sen första sep. Så nu blir jag ensam kvar här uppe. Känns nästan lite dystert men jag klarar mig allt. Blir trist o inte ha honom så nära som tidigare.

Tillbaka till den hårda verkligheten alltså. Jag överlecde förra sommaren så då överlever jag väl en till. Dax o gå o skriva lite på arbetet och sedan gå o lägga sig, imorrn e det förhoppningsvis sista skoldagen.

Natt natt på er alla. Kramz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0