Värme!

Det e så jäkla varmt! Trots att jag jobbar på natten så är det ca 18 grader när jag går till jobbet o ca 25 grader när jag går hem. Jag springer i trappor och går närmare en mil varje natt och det e nästan så att kroppen säcker ihop nu. Jag dricker vatten som en tok men nu tvingar pappa i mig saltvatten med eftersom kroppen e typ tömd. Mina arbetskläder har vita sträck överallt från salt f¨rån min kropp, det e inge kul alls. Håret e helt förstört av solblekning och av att jag måste duscha hela tiden. Usch.

Saknar min kisse! Men man ska väl inte klaga när det e fint väder även om jag häldre skulle sitte vid saltholmen än vid en mini park i Eskilstuna. Men det e bara 5 jobbpass kvar så jag e hemma om ca en vecka. Blir svårt o säga hejdå till pappa bara. Även om det inte alltid e så lätt här så e han iaf min pappa o jag kommer sakna o inte ha honom i samma stad.

Jaja, det e dax o försöka kyla ner sig så mycket som möjligt o sen ska jag ner till stan o fika med Hanna.

Kramz på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0