Zoo o sommar

Jag o pappa tog oss en tripp till zoo idag =) 29 grader varmt i skuggan o lätt vind så var var som tusan men efter massa solkräm så var jag o pappa redo o leka upptäkare =P jag har inte varit på parken zoo på säkert 5-6 år så det var intressant och se dom förändringar som sett, och det var en hel del. Massa nya djur och massa nya områden som inte funnits tidigare och det tog iaf en 3 timmar att gå igenom allting och det var supermysigt att umgås bara pappa och jag, ute och inte sittande inne framför tv´n eller nåt sånt. Jag hade jättekul o vi hade med oss mini picknick och vandra omkring överallt bland djuren och sen lite inne på tiviollit.

Sedan åkte vi och åt slagsta glass *mums* och man blir så otroligt mätt av det så just nu får jag verkligen inte i mig någon mat, men när vi väl blir hungriga så väntar hemmagjorta hamburare o massa gott =P Har nog bränt mig lite på axlarna men det var det värt =) har haft en jättemysig dag och nu sitter jag med gott samvete framför tv´n och njuter av en av mina favo filmer med jackie Chan =P snart ska jag ta mig en runda ner till stan, köpa mig en ny bok så jag kan sitta i parken o njuta av solen imorgon efter jobbet. =)

Nu e det bara 11 jobbpass kvar o sen kan jag åka hem till gbg o njuta av min sommar =) blir fattigt första månaden nu när hyran ska börja betalas igen men det får gå, sen efter 25 aug så blir det äntligen lite pengar att ha på fickan. Då blir det shopping till lägenhet o garderob =) och självklart till min tiger som fyller 1 år nu i aug =) Saknar verkligen min lilla knasboll till kisse.

Saknar er alla där hemma o om två veckor e jag hemma igen o då ska det bli skönt med semester och få leva lite igen.

Puss o kramz på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0