Rubriker

Satt och läste på aftonbladet och kom in på en artikel med titlen:

"Så får hon henne att njuta,
här e knepen som sätter fart på flatsexlivet"

Jag höll på o grava ihäl mig. Är det någonting som inte behöver tips och råd om hur man får "fart på sexlivet" så e det oss halvflator och flator. Ja, jag anser mig själv ha rätt o kalla mig halvflata eftersom jag e bisexuell och har ganska stor erfarenhet inom området. Ens sexualitet e biologisk och vi kan aldrig bestämma vilket "kön" vi kan få men är det någonting som verkligen bidrar till att man blir/är flata så är det sexlivet. Är det nånting vi kan så är det och njuta av sex och få ut allt av det. Skulle vårat sexliv behöva tips för att bli bättre? Knappast, vi flator/bisexuella vet vad vi vill ha i sängen och vi ser till i skaffa det. Varför ska det vara så mycket tjat om dåligt sex si o dåligt sex så. Det finns några enkla regler inom sex:

1, Fantasi
2, Leklust
3, Humor

O så får man ju självklar inte glömma att båda ska vara med på det och gilla det som sker. Varför göra sex så krångligt när man kan njuta av det hela?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0