*snörvel*

Ja, nu är det snart jul, har nu fixat med allas secret santa och ska ha planering med Alex idag. Tror det blir riktigt bra. Om jag nu bara kunde bli av med denna jäkla förkylning! Usch! Snorar som en vattenkran! Vet inte hur mycket papper jag gjort av med eller hur mycket snor som kommit ur min kropp, e så äckligt! Men men, det kunde ju ha varit värre, barnen på förskolan lider ju av det ena och det andra så en förkylning är ganska milt.

Ska fika med martin idag med =) han har flyttat till gbg nu från katerienholm (typ mina gamla hemmatracker) och ska bli jättekul att träffa honom, såg honom sist i sommars så det var ett tag sen. Får presentera honom för p6 så får vi se om han stannar i gbg eller flyttar illa kvickt =P nää, det är nog precis hans typ av folk!

*Atjooo!!!* Ahh! Jäkla förkylning! Känner mig verkligen inte frächs och var inte så skitkul o ligga hemma igår men jag tog iaf tiden till att verkligen resna hyllan, tvätta och allmänt rensa bland papper och det behövs ju ibland med. Ska boka tåg hem till etuna snart också för att fira jul, blir lite resejul nu när jag ska åka och träffa alla men det får jag väl ta. jag är den enda som inte har en man eller barn att släppa runt på och tiger lämnar jag hos mamma så länge. Det är enklast att jag reser runt.

Jahaop, bara att försöka duscha av sig de värsta bakterierna och ta mig in till stan sen, dax för planering!

Kramar på er alla *Atjoooo*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0