Inte mera!

jag vill, jag behöver, jag kräver semester snart! Att det ska vara så jäkla mycket hela tiden så man inte ens hinner andas eller komma hem ordentligt innan det bara e o laga mat för att ha en matlåda och sen är det bara att gå och lägga sig. Suck. jag vill ha ett liv imellan vfu och skolan oxå, men nu tillåter varken mitt schema eller mitt konto det. Är väl typist att man aldrig ha det bra på alla fronter samtidigt.

Måste börja läsa massa jäkla skolböcker som jag varken har tid eller lust med att läsa och tror t.o.m att det är en bok som jag inte har som måste köpas men har helt enkelt inte råd med det heller så det får gå som det går. Jag kan inte göra allt men jag kan göra så mycket jag kan. Vill ha semetster! Blir skönt att rymma till australien iaf men måste ju fasiken vänta tills skolavslutningen o det e ju jäklar ett halvår kvar! *suck*

Men men, jag gör väl som jag alltid gör, jag gör det jag ska och tar mig egenom vardagen fast man klarar och vill göra massa annat så gör man det man ska med den lilla tiden man har och läggar timmar som man egetligen inte har på att hinna träffa kompisar. Något annat privatliv är bara lönlöst, finns ingen tid eller chans att skapa ett just nu. Så det e skolan som gäller ett tag till, i sommar får jag njuta av semester. Snälla halvår, gå fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0